hoppsug.

jag har fått ett sånt extremt hoppsug nu!! har inte hoppat på jäääättelänge och saknar alla hoppsessions som vi hade förrförra vintern med jeanetta. det finns liksom inga hoppsugna i vårt stall :(
 
och med hoppsuget kommer ju också suget efter att skaffa en hoppsadel igen. vill vill vill!! får se hur det blir med den saken... men hoppa ska vi!! både kalle och jag behöver det :)
 
hur ofta brukar ni hoppa?
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Jag börjat oxå bli sugen på att hoppa, men just nu kan vi ju inte hoppa ridbanan är ju inte i de skick som den behöver vara då.

Och dra iväg med transport är ingen sugen på nu när det är isgata över allt o jätte svårt o ta sig någon stannas.

Annars vore ridhuset toppen o brumma iväg till o köra lite bommar, hinder m.m.

2012-12-27 @ 20:58:47
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja hoppa =D.. Här längtar vi oxå, men ska iväg och hoppa snart tänkte jag =).. JAg brukar hoppa en dag i veckan när vi är i träning, men kan hända att vi tar en studs på helgen för att stärka höger sidan...

2012-12-28 @ 08:40:20
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Emma

Jag hoppar ganska ofta och förstår att man blir sugen om man inte gör det alls! Jag hoppar 1-2 gånger i veckan men nu över vintern har min fått lite "hoppvila" för att han ska tycka det är riktigt kul när vi kör igång igen :)

2013-01-01 @ 14:08:23
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0