en stund av lycka.

ikväll har kalleman och jag varit i ridhuset och tagit ett dressyrpass. det var vårt första ordentliga dressyrpass sedan början av november. SOM jag hade saknat det, märkte jag. ville aldrig sluta rida... och kalle var så fin såååå!
 
LYCKAAAAAA!!
 
vi jobbade mycket skolor och övergångar, tempoväxlingar o så. jättekul! kalle verkade också himla nöjd över att få jobba lite. 
 
ett byte fick vi till också. duktig kalleman :P även om vi har tre meter mellan hovarna och ridhusbotten när vi gör byten ;)
 
och all snö har nästan töat bort. trist... ska försöka rida ut imorgon. får se hur skogen ser ut...
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Härligt med ett dressyr pass. :)
Hittills har våran paddock varit ridbar.
Får se hur den blir nu när snön börjat smälta å när minus graderna kommer igen.

2012-12-17 @ 21:40:10
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Camilla

Jo då julfesten var himla lyckad faktiskt mkt roligt =D... Vad tråkigt att all snö är borta här har den inte lyckas tina bort helt som tur är, vill ha en vit vinter =)

2012-12-18 @ 08:07:26
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0