på fredag gäller det.

på fredag ska jag hämta en eric le tixerant-gjord på charlies. sedan blir det att testa om sadeln är bra eller om den måste breddas ännu mer (maxbreddas blir de då). tycker fortfarande att det är knas att kalle breddat sig så mycket nu på senare år :)
 
hoppas iaf att sadeln passar utan maxbreddning. håll tummeeeen
 
ikväll var vi ute i skogen. var så härlig kväll med strålande sol och vi red längs med sjön. lovely! mitt i allt mötte vi en ridlägergrupp i skogen. samtidigt som vi mötte en cyklist. kalle blev tokrädd för cyklen och hoppade ut med alla 4 ben åt olika håll. han va så söt. ridläraren skrattade åt honom, haha :P sen galoppade vi vidare i full fart, bästaste kalle och jag.
 
imorgon blir det kanske en tur i vår fina bokskog med marie och fantan som är tillbaka i stallet på kortvisit :) alltid spännande att ge sig ut tillsammans, då både kalle och fantan ser farligheter överallt och gärna hoppar omkring som två tokar. men söta är de.
 
tänk att det här smala muskelfattiga kunde bli så som det är idag... vet inte om man ser men ryggen sluttar kraftigt och revbenen skymtas. hela korset sluttar till och med. usch, mår dålligt av att se bilden :/
 
 
finaste kalle nu!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: E L I N

Fina Kalle. Nu är jag tbx i bloggvärlden igen :D ska bli kul att följa er igen !!

2012-08-15 @ 21:45:11
URL: http://elinsdressyr.blogg.se
Postat av: Erika

Sån gjord vill jag oxå ha.
Skulle vara bra på Raski som är för rund om magen just nu. :/

Hoppas de funkar med sadeln + den gjorden. :)

2012-08-16 @ 09:02:15
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0