längtan och hoppfullhet.

usch, jag sitter hemma och längtar och hoppas och håller tummarna för mig själv. är en jobbig känsla och situation, jag hoppas bara på det bästa nu. jag är värd det bästa. har haft nog nu...
 
det jag längtar och hoppas på är min sadel. jag har lämnat in den på breddning (då alltså kalle har växt ur den IGEN) och imorgon får jag den. jag är så spänd på att få prova den och hoppas så hårt att den ska passa nu! 
 
av de sadlar vi provat finns det ingen sadel som följer kalles rygg ens i närheten så bra som den! så nu hoppas jag ordentligt. vill så gärna komma igång med träningarna och tävlingarna igen... 
 
håll nu tummen och hoppas tillsammans med mig, kära ni. 
 
och lägga upp bilder funkade visst inte idag heller... suck.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: kajsa

Hoppas verkligen att det blir bra med sadeln nu!!

sv: Jo haha, jag vet att mycket väl att Kalle är busig ;) Men har du någon gång provat att rida barbacka på honom?

2012-08-12 @ 16:28:10
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se
Postat av: Anna

jag håller tummarna på att sadeln ska passa.

Har själv letat sadel i flera månader och nu ikväll hittade vi äntligen en som passade :)

2012-08-14 @ 21:21:56
URL: http://annaakerman.bloggplatsen.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0