jag hoppas.

imorgon ska jag komma ihåg och ta med den sista "mallen" av kalle till stallet, den som visar hur hans rygg ser ut vid bossorna bak. är hans form lika som min nuvarande sadel (den som inte passar) så ska jag skicka iväg sadeln på omvärmning så den blir bredare. föööör då kan det nog vara så att min sadel kommer passa ändå.
 
HÅLL TUMMEN MED MIG att bossorna och kalles rygg är lika :)
 
ikväll har kalleman och jag varit ute på promenad. så mysigt sååå. och det blev många gräspauser. kalle tyckte dock inte det var tillräckligt många och långa pauser, haha. söte...
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Haha nej många o långa pauser ska de ju vara. ;) hihi

2012-08-05 @ 21:18:26
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: kajsa

jag håller mina tummar!
känner igen dedär med gräspauser, och gärna ska dom ju vara lååånga ;)

2012-08-06 @ 20:13:25
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0