en stund av total lycka.

idag var kalleman och jag ute i skogen med sara och kulan som stod i vårt stall fram tills nu i sommar, då de flyttade bort på anläggningen. var riktigt härligt att komma ut i skogen. älskar det och vi pratade om hur härligt och avslappnande det är att vara ute och skritta. när jag är ute i skogen kan jag koppla bort precis allt och känner bara oändlig lycka över att jag har fått den äran att dela mitt liv med en sådan underbar varelse som kalle. 
 
kalle och kulan har aldrig direkt träffats sådär, de har aldrig stått i boxarna bredvid varandra och aldrig gått i hage bredvid varandra. vi har någon enstaka gång gått bort till anläggningen tillsammans eller varit på banan samtidigt men inte mer än så. dock tyckte kalle direkt att de var bästa vänner och gick så nära kulan att vi nästan slog ihop våra ben, sara och jag. sötkalle som tror det bästa om alla och aldrig skulle tro att någon skulle kunna ogilla honom. fina kalle...
 
var en superhärlig tur och kalle var så nöjd hela rundan. härliga långa galopper i ett friskt tempo (annars brukar kalle och jag alltid få hålla in då han har en stor galopp och de vi rider med ofta inte kan hänga med, men kulan är stor och storgalopperande han med!). 
 
att något så enkelt som en tur i skogen med en fin vän kan ge en så mycket lycka.
 
och inga bilder. vägrar blogg.se lägga upp bilder för er också?
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

klart ja inte menar dig..
ja menar dem som går in å
kollar för att ev rädda sitt eget skinn å
tro att de kan ge mig en knäpp på näsan om
ja lämnar ut ngt... Men vet du vad de skiter ja i :P haha...
klart ja vill ska starta företag så ingen kan anklaga mig å jobba svart.. Å i vilket fall som helst... dig hjälper ja gärna =)


Underbare Kalle han är en klar favorit...
Men de vet du ju att ja tycker.. Kul att ja
kunde hjälpa Malin å de gick bra idag =)
Krm

2012-08-12 @ 20:29:07
URL: http://siouxzie.blogg.se
Postat av: sussi

klart ja inte menar dig..
ja menar dem som går in å
kollar för att ev rädda sitt eget skinn å
tro att de kan ge mig en knäpp på näsan om
ja lämnar ut ngt... Men vet du vad de skiter ja i :P haha...
klart ja vill ska starta företag så ingen kan anklaga mig å jobba svart.. Å i vilket fall som helst... dig hjälper ja gärna =)


Underbare Kalle han är en klar favorit...
Men de vet du ju att ja tycker.. Kul att ja
kunde hjälpa Malin å de gick bra idag =)
Krm

2012-08-12 @ 20:29:10
URL: http://siouxzie.blogg.se
Postat av: Michaela

Leon är treåringen som är Shalles hagkompis =)
Han är inte inriden så det är ett litet projekt som jag hjälper till med. himla roligr är det =) han är lite större än shalle med så det är roligt att få känna på hur det känns att rida storhäst för en gångs skull ;)

blogg.se har tagit bort mina bilder från arkivet men jag kan lägga upp nya bilder. det är trisst när det inte funkar som det ska!
låter som om ni hade en underbar runda! =)

2012-08-12 @ 22:16:36
URL: http://shalim.blogg.se
Postat av: Erika

Blogg.se har krånglat lite för mig oxå med o lägga upp bilder.
Men de brukar funka om man uppdaterar sidan.

härligt med en skogstur. :)

2012-08-13 @ 11:09:08
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0