är det inte det ena så är det det andra...

suck, jag blir bara less, haha!
 
provade sadeln med elt-gjord idag. hade köpt nya stigläder också som jag glad i hågen skulle sätta dit på sadeln. då märkte jag att ena fästet till stiglädret hade liksom lossnat från sitt fäste i sadeln och hängde längre ner än det skulle...
 
SUUUUUCK. nu måste jag hitta någon som kan laga det :(
 
hade i alla fall ett riktigt härligt pass med kalle på stora utebanan. han var pigg och glad och arbetsvillig. red hela passet utan stigläder eftersom fästet var som det var... så kommer nog ha härlig träningsvärk imorgon.
 
velar också om sadeln kanske behöver breddas lite till ändå...
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: E L I N

otur :((

2012-08-21 @ 17:49:06
URL: http://elinsdressyr.blogg.se
Postat av: Erika

Men vilken otur. :(

hur upplevde du att sadelgjorden var är den bra ? :)
får den sadeln att ligga mer på plats som de sägs.
hur är den i storleken?

känns de bra när du rider i sadeln som det är nu.
att han inte ömmar någon stannas inte står i mot, visar att sadeln trycker, klämmer kanske de räcker med en ny sadelgjord. :)

2012-08-22 @ 16:52:36
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0