pannkaka.

igår kväll blev det bara pannkaka av mitt och kalles dressyrpass. det verkade liksom som kalle var inne i samma flow som i förrgår när vi hoppade (det vill säga; fullt ös medvetslös ungefär). så vi var inte riiiiiktigt överrens.
jag som bara skulle rida ett lite snabbare pass på 40 minuter för att sedan åka och handla hem massa mat till den lite halvtomma kylen hemma. det slutade med att jag red i en timme i alla fall... och inte hann handla!
imorgon ska vi tömköra i alla fall, hoppas vi kan få till en bra känsla då :)
ungefär såhär :P men jag skrattade väl inte fullt så mycket som på de här bilderna. jag bjuder på dem, jag kunde inte koncentrera mig för fem öre när de här bilderna togs och kalle for runt som en tok, ömsom halvsken och ömsom bockserier :P det var bara att ställa sig upp i lätt sits och låta honom springs till slut :P
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Verkar som fler hästar tycker de.

Grappa var likadan häromdagen, gud vad hon var het på gröten då. ;)

Ändå var de enbart skritt pass i skogen 1timme som gällde order ifrån ägaren.



Raski exploderade i hagen igår o bocka, sparka o hade sig.

tur hon gjorde de i hagen o inte med mig på ryggen. ;D

2012-04-19 @ 08:58:35
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Underbara bilder!

2012-04-19 @ 08:59:12
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Frieda

Man behöver några skitpass då och då för att uppskatta framgång... Tråkigt men sant! Hoppas det har gått bättre nu och att ni börjar tagga till inför tävlingen :)

2012-04-20 @ 08:05:08
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0