massage från topp till tå.

i morse fick kalle en genomgång av fysioterapeuten igen. det uppskattades mycket. han var i fint skick, lite reaktion i ländryggen. men han fick beröm för sin jämna muskulatur, sina megamagmuskler och fina ben. och så märkte hon skillnad i stretchingen - jag har gjort min hemläxa :)

nästa gång ska jag rida med tryckpad för att se hur sadeln ligger :) han har ju breddat sig en hel del osv sen sadeln köptes så :)

NU är kalle och mella uppe i sommarhagen. kan tro att det är nöjda hästar... mys!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Har du egen tryck padd eller lånar du av någon ? :)

Skulle med vilja pröva o rida med sån för o se hur dressyr sadeln ligger som jag har hemma åt Raski.

2012-04-30 @ 18:47:25
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0