kalle vilding

igår kväll funderade jag på om det var en studsboll jag hade sadlat och gett mig ut i skogen på och inte kalle. för oh myyyyyy vad han var studsig och bockig och taggad. sötaste :)

idag ska vi nog trimma lite så vi bränner lite energi ;)

fööööööööööööör på söndag är det TÄÄÄÄVLING !!!

(jag ska svara på era kommentarer, sorry kära ni! jag älskar när ni kommenterar men har inte hunnit med att svara än)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Kul med tävling på söndag. :)

Lycka till, kommer säkert att gå bra.

2012-04-02 @ 10:32:01
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0