kalle blötnos.

stackars kalleman. igår så regnade det HELA dagen. när jag kom till stallet runt kl. 16:30 så var kalle så frusen så han typ skakade. stackars fina kalle! blev massor med mat och nytt torrt täcke på sig. det hade inte regnat igenom men nästintill.
så igår blev det heller ingen ridning. jag tyckte synd om kalle som var så frusen så vi bara mös i stallet. ja, han blev ju varm och go så fort han fick mat och ett nytt torrt täcke men ändå.
så nu är manen uttunnad och jämnad och även svansen jämnklippt. så mysigt att bara umgås med kalle ibland. det första han gjorde när jag kom in i boxen var att han "kramade" mig. sötplutten!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Usch o fy. :/

Raski fick komma in redan kl 3 igår och stå inne.

De bara öste ner, sen fick resten komma in oxå vid 6 ca.



För de vill inte vara ute när de är sånt regn väder.

2012-04-11 @ 18:51:58
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag älskar att bara stå och mysa och pyssla i stallet, synd att jag inte har har så mycket tid över till det...



Kul att det gick så pass bra på tävlingen och att det går framåt! :)



Sv: Man tackar! :)

2012-04-11 @ 19:20:33
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: kajsa

Uschusch! Lancer kom också in skakandes häromdagen när det regnat hela dagen :(



sv: Ja absolut, bilder ska vi fixa! :)

2012-04-12 @ 00:05:53
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0