gårdagens tävling.

igår var vi alltså iväg på en regional dressyrtävling. vi red en msv c:2 :)
på framridningen var kalle stundtals lite loj men väldigt fin ändå, speciellt i galoppen.
när vi kom in på banan så kändes han väldigt fin.
vi red igenom programmet och hade inga direkta missar, förutom att jag gjorde ett avbrott en bokstav för tidigt... jag kände mig nöjd när vi ridit färdigt för jag tyckte det hade flytit på bra.
när jag fick protokollet så var inte domaren och jag riktigt ense. jag tyckte faktiskt det var lite snålt betalt, och det var några andra framme och påpekade för mig också. men men, bara att ta nya tag :)
vi slutade på 56,44%.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Jeanetta

Det VAR väldigt snålt betalt. Tramshästen efter fick 58% och då vart det ingen trevlig ritt enligt mig. Tråkigt!

2012-04-23 @ 11:15:47
URL: http://jeanetta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad tråkigt det är när man inte kommer överens med domaren.. Nog för att det är en bedömningssport, men det är så mycket roligare när man kan hålla med om kritiken man fått!



Har en liten utmaning på bloggen - och du är utmanad!

http://jav.blogg.se/2012/april/utmaning-del-ii.html

2012-04-23 @ 13:36:40
URL: http://jav.blogg.se/
Postat av: Erika

De var likadant nu när vi var iväg, Grappa gick hur fint som helst och hade en riktigt bra dag.

Men domaren var skit snål och kunde inte se hur fint Grappa verkligen gick.



De är tråkigt att de inte kan se de bra hos hästen.

hum..

sen är ju inte Grappa ett halvblod så hon får ju inte de övertramp osv som halvblod får.

men man måste väl se till just den hästen hur den ska klara av o gå ? :/



Dressyr alltså.

Svårt svårt, men roligt roligt.



Ni var jätte fina på filmen. :)

2012-04-24 @ 12:24:37
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0