en intressant tävlingsdag.

jag hade en intressant tävlingsdag idag milt sagt. när vi tävlat färdig och kalle var lastad skulle jag sätta mig och börja backa ut från parkeringen. jag sätter mig i bilen, och ska trampa ner kopplingen för att sedan starta. då går kopplingsvajern av!!!!! :o
SÅ fick ringa runt till folk och till slut fick vi tag på min sambo som fick komma och hjälpa. kalle fick lastas ut igen. transporten fick kopplas av från bilen och istället kopplas på vår andra bil. sedan fick vi lasta kalle IGEN och köra hem honom. därefter fick vi hämta upp bilen och bogsera den till verkstad...
min korta tävlingsdag blev plötsligt väldigt lång...
stort tack till syster lotta och sambo jim för hjälpen :)
kalleman var så duktig och tålmodig. finaste häst!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Jobbig grej... Hur gick tävlingen då? :)

2012-04-22 @ 17:21:45
Postat av: Erika

Oj de är ju typiskt sånt ska hända just de läget.

Med transport på o häst i och allt.



undrar med.. hur gick de ? :D avslöja..

2012-04-22 @ 20:40:37
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag kände att jag ville förnya mig lite! Men jag antog att du kanske kunde gissa dig till vem det var :P



Tack så mycket! Jag gillar din blogg :)



Det är underbart att ha lugna fina hästar när sånt där händer alltså! Duktig Kalle. Hoppas tävlingen också gick bra

2012-04-22 @ 20:59:50
URL: http://iwantout.blogg.se/
Postat av: Matilda

Söt bild!



SV: Ja det hade vi flera gånger :P

2012-04-23 @ 04:53:03
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0