dags att kurera sig.

har dragit på mig en sådan otrolig förkylning. inte alls kul. är så dålig så jag mår illa stundtals :P

var i stallet läääänge idag dessutom i blåsten och regnet, vilket så klart inte gjorde saken bättre. kalle och jag tog en tur i skogen och avslutade lite på stora utebanan :) hade sällskap av sara på s också.

efter ridturen kollade jag när sara tävlade sin epona på klubbens pay and jump. och de var sååå duktiga så :)

nu har jag tinat upp hemma med en låååång varm dusch. skönt :)

vad gör ni idag? är bara så underbart att vara ledig!!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

men usch krya på dig o hoppas du snart är frisk :)

2012-04-06 @ 19:58:47
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0