älskade ni.

jag blir så glad av er läsare, för alla kommentarer och att ni är här och kikar. lämnar ni kommentarer är det ju ännu trevligare, för då kan jag ju svara er tillbaka!
fick en fin kommentar igår som förgyllde min kväll:
Hej!
Vad kul o kika in i din blogg igen- Följde den för flera år sedan o kul att du fortfarande bloggar.
Och Kalle som alltid varit fint ser ännu finare ut nu. Ser ut o fått ännu mer muskler o så. Riktigt skoj o se.
//Elin som följde din blogg troget för sisåär 2 år sen =)


tack elin, vad glad jag blir, och vad kul att du hälsar på igen :)
kalle och jag kämpar på!
kram på dig!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Kul att ha läsare som återvänder. :D

2012-04-20 @ 11:46:19
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag är med tillbaka här och "snokar"! :)

2012-04-20 @ 13:10:39
URL: http://iwantout.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0