höst.

igår var det höst på riktigt. blåsigt, lite regnigt och riktigt sådär höstigt. brrr! kalle och jag var ute på promenad men vi vände ganska tidigt för kalle ville inte gå mer i snålblåsten och regnet :P söte...

ganci och jag var ute i skogen tillsammans med en tjej i stallet och gancis hagkompis. mysigt var det, men lite älgloppor som inte uppskattades av någon av oss fyra!

imorgon tänkte jag tömköra ganci lite. se vad hon säger om det :)

och jag vet inte om jag skrivit det men ganci gillade inte betfor när hon var yngre men nu verkar hon ha blivit vuxen och mumsar betfor med god aptit :D

 

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Usch för sånt väder.

Vi har storm idag, men peppar peppar inget regn.

Men det blåser storm ute. :/

2011-09-13 @ 09:42:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Erika

Om det underlättar för dig så får du skriva ut "Erika" och "Britten". Du har gjort det innan;)

2011-09-14 @ 14:29:12

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0