Har inget internet just nu. Så därav dålig...

2011-09-24_16_32 (MMS)

Har inget internet just nu. Så därav dålig uppdatering.

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Anna

Sv: Jo Salle har varit ofräsh sen vi kom hem till Umeå. Har sett ut att vara muskulärt så jag har gett det lite tid, haft ut en equiterapeut, och nu även vet. Men nu får han metacam så får vi se om det blir bättre. Han reagerade knappt på böjprov så förhoppningsvis är det bara muskulärt som det är problem. Men... lite less är jag att promenera :P Plus att jag är megasugen att rida, men egentligen mest sugen att rida Salle.



Skötaren ska väl rida mest lugnare pass skogsdressyr, för att jag ska få avlastning.

2011-09-25 @ 21:58:32
URL: http://salentein.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0