hagfix igen!

nu är det dags att fixa hagen nere vid stallet. i somras jobbade jag och min syster massor i sommarhagen och fixade den hagen. även kalles vinterhage behöver ses över. ny tråd behöver dras, vissa stolpar bytas, isolatorer bytas och så behövs massa röjas runt omkring hagen. trädgrenar behövs sågas bort. strömmen går inte runt där nu :P

kalle och hans hagkompis mella har ju iofs gått utan ström hela sommaren i sommarhagen men är alltid tryggare att ha ström ju. det är den enda hagen vid stallet som inte har ström så det är ju bäst att ha ström överallt! även om kalle och mella har respekt och inte rör tråden :)

ganci och brittens hage har ordentlig ström. så det känns bättre att ha dom där än  i hagen utan ström.

så nu är det lite jobb framför oss igen, men det är bara kul tycker jag!

bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0