en liten lista.

jag hittade en liten lista... fyll gärna i ni också :)

Vem av hästbloggarna -

Skulle du vilja byta sadelkammare med?
tråkigt nog har jag inte sett bilder på någon annans sadelkammare. men jag skulle gärna ha en lite rymligare sadelkammare :)

Skulle du vilja byta garderob (hästkläder) med?

ooooj. jag måste erkänna att jag inte har koll på folk o deras ridkläder :P

Känner du allra bäst?
uhhhm. känner inga hästbloggare direkt. eller jo, jessica känner jag ju förstås! vi har jobbat ihop och umgås ibland :)

Skulle du vilja träna för?
men oj, så bra koll har jag verkligen inte på hästbloggarna hihi. :) får klura på den...

Tycker du har den snyggaste hästen?
tokgillar annas häst salle!

Tycker du skriver intressantast inlägg?
har ingen såndär superfavorit egentligen.

Häst skulle du vilja ha utöver din egen?
oj, svårt val. skulle väl va någon lika knäpp häst som kalle, hiihi.

Skulle du kunna tänka dig att sälja din häst till?
kalle skulle kunna passa hos frieda just för att hennes tryggve verkar kunna vara lite sådär som kalle :) men kalle kommer jag ändå aldrig släppa ifrån mig frivilligt!

Har du träffat utöver hästsammanhang?
ingen alls tror jag?? förutom jessica när vi jobbade ihop? :P
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Frieda

Men åh va du är gullig! Jag känner likadant, Tryggve skulle kunna få bo hos dig, för du skulle förstå hans galenheter! :)

Tack tack, jag håller tummarna för att han sköter sig, han går inte med på vad/vem som helst! ;)

2011-09-03 @ 09:25:19
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: finns uppdatering om den på blogen nu :)



ja dom sa att dom ville sälja han. Och så skriver vi kontrakt till januari och ser vad som händer. MEN meningen var att jag skulle räna och tävla han under denna tid. Vilket jag verkligen inte kan ://

Så jag var medveten om att han KANSKE skulle åka till ett nytt hem då!

2011-09-03 @ 09:59:04
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0