velar.

jag velar och velar hur jag ska göra med kalles och min sista tävling för året. förutom klubbtävlingar då som vi kanske är med på.

det är en tvådagars-tävling i början på november och vi kan itne bestämma oss för om vi ska åka på lördagen; lättare klasser LB:3 och LA:3 och sluta säsongen med lite säkrare kort.

eller åka på söndagen; LA:4 och MSV C:2 för att verkligen prova på c2an en sista gång för säsongen...

det är sååååå svårt! åka båda dagarna vill jag inte, det känns lite för mycket för kallebusen.

hur hade ni resonerat?


vår första lokala start i år var en LA och vi tog hem segern :D
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Du vill väl komma uppåt i klasserna?

Så du förlora väl inget på att åka på söndagen ?



Skulle de mot förmodan inte gå så bra.

Får du kanske tänka att ni kör LA ett tag till.

Och lite nästa år med, och sen klättra uppåt till sommaren nästa år.



Vet inte, men en tanke bara. :P

Är inte så tävlings insatt heller så vet inte riktigt hur tävlings folk tänker. :)

2011-10-11 @ 18:10:25
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0