tjuvstart.

jag tjuvstartade smörjningen lite igår :P blev kalles dressyrträns, gancis träns och stövlarna som fick sig en omgång. woooops :) men kommer säkert smörja dem i helgen igen ändå, haha! :P

ska ta och städa skåpen också. DET behövs det med. pjuuuh. :) men kanske inte gör det denna helgen.

gillar ni ordning och reda eller är det full kaos som gäller? :P

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Gillar att ha ordning o reda.

Men just nu behöver mina träns smörjas, men känner att tiden inte räcker till i stallet.



Sadeln behövs ju inte.

De är ju ingen läder sadel, skönt. ;)



Men fundera på o plocka hem tränsen eftersom dom inte används nu.

Och låta några hänga hemma o smörjas upp. :)



När jag har ork;)

2011-10-28 @ 09:00:59
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0