ruskväder.

halv storm och ösregn igår med. blärk säger jag. att rida ganci fanns inte tal om då hon går utan täcke, vilket betydde blööööt häst. så blev massa mys istället med henne.

kallebing fick också vila, var inte så taggad på att ge mig ut i rusket. så för hans del blev det att klippa hovskägg och klippa/rycka svans och man. härligt att ha det gjort. ska nog ge mig på gancis kalufs också, ska bara höra med ägaren först så det är okej :) vissa vill ju spara så då är de inte så bra om man råkar klippa bort hälften, hihi! :) hon har sådär halvlång man nu så...

imorgon ska bägge pållisarna motioneras ! oavsett väder :P

bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0