myspys med kalleman.

kalleman och jag var ute och promenerade tillsammans ikväll. mysigt var det. ibland stannade vi så kalle fick mumsa gräs också, hihi. tycker det är så skönt och nyttigt att umgås med hästarna på det viset. har jag skrittdagar kan jag ju lika gärna gå liksom istället för att sitta på :) så resonerar jag, hihi!

kallebusen tycker förresten det här med att sova inne är ett dumt påhitt!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: kajsa

det är riktigt mysigt att gå promenader :)

men det går typ bara med pingu haha,

för miranda stirrar upp sig massor och typ hoppar och vill inte gå framåt ibland, och lancer bara: grääääs, attaaaack! så man flyger lite när man är ute och går med honom haha ;)

2011-10-05 @ 22:45:44
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0