kalle, jag och skogen.

var ute i skogen med kalle igårkväll. det var en taggad häst vill jag säga. några lugnare dagar och så kyla och mörker på det resulterade i en lite halvt tickande bomb att sitta på :)

men det var så härligt att rida i mörkret bara vi två. och kalle var så pigg och glad, öronen spetsade hela rundan. när vi travade var det med ökad steglängd varje steg. fina fina killen!

ganci fick sig en promenad, ville inte köra något tufft efter gårdagens behandling för hennes del. med kalle var det ju bara att tuta och köra :D


min fining!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sara

GUD SÅ SNYGGA KORT!!! Är så avis!

2011-10-15 @ 16:13:33
URL: http://swipt.blogg.se.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0