en fluga i ögat.

idag var marie och jag ute i skogen med kallebing och fjantan. hade en trevlig tur och hästarna höll sig ändå hyfsat lugna för att vara de två. de brukar annars kunna trigga igång varandra ganska bra, de två knäppishästarna :P

i slutet av rundan fick jag dock en fluga i ögat :P haha, det var mindre mysigt...

skönt att rida ut innan det blir mörkt. nästa vecka kommer det ju vara mörkt hela tiden. usch vad jag ogillar vintertid... :(


får nog ta och bli lite hoppning snart med. både kallebus och jag längtar :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Usch ja de börjar bli mörkt så fort nu. :/

2011-10-27 @ 22:13:25
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0