ointressant?

funderar på om jag ska skippa lägga upp videos. inte en enda kommentar på videon från tävlingen, är det någon som ens har kollat? :)

vill ni ha videos? eller ska jag skippa det? :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: jenny

Jag orkar aldrig kolla på dressyrvidoeom jag ska vara ärlig, å andra sidan är det inte min favorit gren ;) Men det blir lite segt att sitta och kolla så länge, helle att man klipper ihop lite snuttar så filmen är max 2 min :)

2011-11-09 @ 12:24:55
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: Erika

Tycker du ska fortsätta lägg upp.

jag har sett att du lagt upp filmen, men inte kunnat kollat på de p.g.a mitt dumma internet. :(



Skulle sett den igår när jag var hos mamma.

Men glömde bort det då, satt bara några min vid datorn där.



Men ska dit om en stund, så då ska jag kika.

För jag tycker dressyr är roligt. :D

Där va har jag inte kunnat kommentera, vill ju se först innan man skriver något ;)

2011-11-09 @ 14:20:28
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jag kollar :)

Så fortsätt ladda upp, kul att se era framsteg!

2011-11-09 @ 14:48:33
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: Erika

Jo det är kul att se filmer! Dock är youtube ganska segt så jag kolade bara början lite. Det ser fint ut:). Hade det varit en hoppfilm hade jag väntat ut hela filmen!! Alltså-fler hoppfilmer Frida :D.

Angående veterinärbesöket så hoppas att hon blir bra snart. Har man väl börjat känna konstiga saker så är det ju bra att kolla upp. Själv skulle jag inte kolla upp en till synes fräsch häst, som många gör. Då jag tycker att "alla" hittar massa saker på hästarna så blir det behandlingar hit och dit som leder till flera behandlingar. Tror nog att hästar är som vi människor, att man har ont ibland och här och där utan att fungera direkt sämre. Men självklart ska man kolla upp om man känner något! Och jag kanske får lida för att inte ha kollat upp förebyggande i slutändan. Ändå har min ena häst blivit 21 och är i topptrim fortfarande peppar peppar...

2011-11-09 @ 17:07:34

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0