massa mockande.

nu när ganci går i sjukhage blir det en hiiiiimla massa mockande har jag kommit på. dels då att hon går in tidigare på kvällen än annars vilket resulterar i mer tid inne och givetvis mer att mocka. men också det att hon faktiskt är i sjukhage gör ju att det blir mer mockning då jag mockar den också :)

lör-tis har jag också varit hästvakt åt en till pålla i stallet så det har varit ytterligare en box att mocka :) men jag tycker mockning är rogivande. jag gillar att mocka, då får jag tid att tänka på allt mellan himmel och jord.

det VÄRSTA som finns med mockningen är om någon ringer under tiden. jag blir helt galet irriterad :P

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla- Två tävlingar i bloggen

Massa mockande blir det... Tosca skiter en hel del i sin lilal hagen, blä!

2011-11-17 @ 11:21:49
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0