klättra!

i helgen ska jag nog passa på att klättra med kallebing. ooooom det skulle vara så att snön är på ingång vill jag passa på en sista gång innan vintern :) vi har en riktigt bra klätterbacke, ganska brant och lagom lång. man känner verkligen hur hästarna får ta i när de ska ta sig upp där! sedan när man ska ner kan man ta en lätt sluttande backe ner, perfekt!

dock får jag ju sitta av varje gång när jag ska gå ner då det är ett "stup" på andra sidan backen och kalle ska alltid hålla på och bralla däruppe och jag vill inte riiiiktigt att han ska trilla ner :o

brukar ni klättra? varför/varför inte? hur ofta? :)


idag får min gröna easytrug vara med på bild. den försvann spårlöst en dag förra vintern. ingen har sett den... skumt :P
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla- Två tävlingar i bloggen

Klättrar massor med mina. Går så mycekt upp och ner hos oss så all ridning ute blir klättring men sen rider jag två gånger i veckan till någon av våra grusgropar och klättrar ordentligt i de tuffa grusbackarna. :P

2011-11-18 @ 20:50:15
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Frieda

Haha, den är alltså fortfarande inte återfunnen? Nån kanske råkade ha sönder den och inte vågade berätta...skumt är det iaf! :)

2011-11-18 @ 21:06:00
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

SV Vi har tyvärr inget ridhus, inte paddock heller, men grannstallet håller på att bygga en. Men lite trist! Har ni? :)



Eftersom min häst varit skadad en tid nu så blir det inte mycket klättring, men när han är igång mer blir det sådan träning! Tycker det är en jättebra träning :)

2011-11-18 @ 21:38:57
URL: http://jumpforjoy.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi har ridhuset som är bra på vintern men inga direkr klätterbackar vilket är synd - längtar lite tills snön kommer så vi kan galopplumsa ;) Saknar det!!

2011-11-19 @ 20:37:06
URL: http://swipt.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0