julsånger och brall.

jag har snöat (haha...) in mig på julsånger! nu när jag rider när det är mörkt varje kväll så blir det att jag sitter och sjunger julsånger hela tiden. gillar att sjunga för kalle, han blir inte riktigt sådär fjantig då :)

men det var en såååå glad och taggad hästapålle jag var ute i skogen med idag. knashäst. han kunde inte ens ta galoppfattningen för han bara bockade och pep och hade sig. hhaha. token. efter massa studsaande och pipande kom vi i alla fall iväg i galopp. söte...

och när vi skrittade hem sen blev det julsånger igen. jag kommer dock inte ihåg texten på alla så det blir att jag sjunger samma flera ggr :P

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla- Två tävlingar i bloggen

Hihi, söte busen! :D



SKYNDA , SKYNDA!

Tre dagar kvar på tävlingen du inte vill missa!

http://camillahastskotare.blogg.se/2011/october/vinn-ett-set-benskyd-ifran-schockemohle.html

2011-11-17 @ 21:35:58
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0