jag måste bara säga...

... att det på ett sätt är skönt att det inte är kalle som har vila med enbart promenader. jag vill inte ens tänka på hur jobbig och laddad han hade varit !

med tanke på att han rids som vanligt nu, är ute och busar hela dagarna och ÄNDÅ har energi så det räcker för tre hästar och massa brall i kroppen så vill jag inte ens tänka på hur han hade varit om han hade haft gancis vardag nu. puh!


vardagsmat med kallebus.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Haha, nej då hade du nog haft de lite små tufft med han faktiskt. :)



Men härligt att han är pigg o glad :)

2011-11-25 @ 08:26:22
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0