gekås-leverans!

wei, jag kommer få en leverans från gekås snart :D:D:D:D knas kanske att få saker därifrån skickade tänker ni men jag reklamerade ett par ridbyxor jag köpte för när jag kom hem såg jag att de inte hade nån knapp :P jag provade dem aldrig alltså... men de var sååå snygga tyckte jag.

och jag returnerade dom och skrev att jag ville ha pengar tillbaka alternativt ett par nya HELA. och weeeei, fick till svar att de hade skickat ett par nya. wohooo! lite som julafton :)


ridbyxorna på denna bilden är det :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

vad bra att dom kunde skicka dit ett par nya. :)

2011-11-30 @ 20:43:43
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: linnea

Min blogg verkar vara lite trög så jag märker typ inte när jag får kommentarer vist! Ja ibland har man tur, man vet att man lever när man känner hästen försvinna under en :/



Ingen snö alls här än heller, har hört rykten om lite snöblandat regn nästa vecka, den som lever får se :P



Det är så tråkigt med reflexer, eller så är jag kräsen, men jag blir aldrig nöjd :P Och de är alltid så stora på Willes små trumpinnar till ben :P

Fast nu har jag såna med resår från Ullared, de funkar ;)

Gött att du fick nya byxor :)

2011-11-30 @ 23:01:39
URL: http://willspirit.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grymt bra inköp, riktigt roligt =D

2011-12-01 @ 11:31:13
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0