ganci och jag....

... gör en avvikelse från vårt schema med promenader morgon och kväll idag. det är riktigt stormväder så jag vågade helt enkelt inte mig ut med henne, det låg granar som fallit på vägarna så njaaa. det kändes alldeles för osäkert. jag tror veterinären godkänner den anledningen till vår inställda promenad ikväll :)

ganci var nöjd inne i alla fall, mumsade mat och var glad och social som vanligt!


såhär ser jag oftast ganci när jag kommer på mornarna. sömntutan :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla- Bloppis med bugivning på bloggen!

Haha, så minns jag henne också! Hon ville helst ha frukost på sängen :P



Sv: Haha, ja kalle verkar lite busig:P Tant brukar hålla sig i skinnet men inte just då! Hahga vet inte vad som flög i henne.



Tsoca ska på återbesök nu i början av december sen får vi se om det blir operation, vila eller friskförklarad. Så nervös!!

2011-11-27 @ 20:31:44
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0