ett gott skratt.

haha, jag fick mig allt ett gott skratt i morse. jag undrar verkligen var kalle får sin energi ifrån. inte är det från maten i alla fall, för det han får är inget som kan göra honom så knäpp. han är liksom bara knäpp av sig av naturen :P knas...

det som fick mig att skratta idag var när jag var ute hos honom i hagen och skulle ge honom en tuss hö för han var såååå ledsen (hmpf) för att hans hagkompis var ute på ridtur. i alla fall, först när jag kom in i hagen så drog han av en repa över hela hagen, förbi mig och iväg, rumpan var stundtals under magen och framför frambenen såg det ut som :P

när jag sen hade lagt ner tussen åt honom så tog han en tugga och därefter så drog han av tre bocksprång på raken, bara sådär, på stället.

kallebing är verkligen heeeeelknas :D


en annan dag, men samma buskalle.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Tova ♥

Haha så söt! :D Älskar hästar som busar och bockar, då känns det som att dem är lycjliga hihi!

2011-11-19 @ 13:25:01
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: sussi

men världens sötas bus knas iiiiiiiiiiiiiiiii.. hihi

2011-11-19 @ 13:43:10
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Heidi

Härligt när hästarna visar livsglädje och personlighet!!



Jag har förresten börjat blogga igen nu, Balé är nu 2½ år gammal och på god väg att bli ridhäst.

Kommer att ske endel uppdatering i bloggen den närmsta tiden.



Mvh

Heidi

2011-11-19 @ 15:03:56
URL: http://balee.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0