bockande häst med kandar...

hahah, jag kan inte annat än skratta åt kallebing. vi måste ha sett skoj ut igår på ridbanan. vi kommer dit, snygga och prydliga med kandar, putsade stövlar och ska rida ett bra pass inför tävlingen. och när vi börjar komma igång så är det bockserier över hela banan istället för samlad galopp :P
jag fick bara en sån syn framför mig när vi är på tävlingsbanan, putsade till max, tävlingsklädda och kalle knoppad, kandar och vi ska göra en mellangalopp men istället blir det en bockserie :P snyyyggt. undra vad de hade skrivit för kommentar?!
idag ska kalles tröttas ut i skogen. så han är liiiiite lugnare inför morgondagens tävling förhoppningsvis!
springa foooooort är kalle bra på ;)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla Persson- TVÅ tävlingar i bloggen, vinn benskydd eller minitrimmer

Luftigt och vägvinnande galopp kanske ;)

2011-11-05 @ 13:50:21
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson- TVÅ tävlingar i bloggen, vinn benskydd eller minitrimmer

Sv: Hittade bara några bilder där hon och Tosca busade i vintras. Ska kika lite mer.

2011-11-05 @ 15:16:07
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, det skulle vara en syn :)



Tänker mig att protokollet skulle se ut något i stil med; "Något lätt baktill men tar för sig bra. Jobba på att ha en tretaktig galopp med något kortare svävmoment" ;D

2011-11-06 @ 02:46:04
URL: http://jav.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0