och som utlovat...

... så lyder jag er gällande valet av kavaj imorgon! det blir den svarta, den grå fick faktiskt inte någon röst denna gången hihi. :) men det är kul att kunna växla lite !!

det mesta är fixat inför morgondagens tävling i alla fall. schabraket tvättat, nummerlappen ditsatt, nya knappar ditsatta på kavajen (tappar alltid knappar på tävling, haha, fastnar i saker...), allt packat, lädret smörjt... det som återstår är bara fixa kalle fin, knoppa (görs imorgon) och lasta in allt i bil och transport :)

JAG ÄR SÅÅÅÅ NERVÖÖÖÖÖÖSSS!!

ridningen idag gick bra i alla fall, det var verkligen en utmaning då det pågick städdag på anläggningen. vilket innebar att det var folk överallt som målade, röjde med röjsåg, körde traktor osv osv. men kalle skötte sig förvånansvärt bra faktiskt. han skyggade ibland men jag försökte att bara rida på. duktiga hästen.

i galoppen var vi inte riktigt ense idag dock. kalle var stark och ville gärna bestämma själv. jag fick till bra avbrott och fattningar på slutet dock. blir spännande att se hur han är imorgon...


mååååste fixa nya bilder !
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Lite nya ridbilder på er vore kul. :D

Så om man får lägga in en önsknings å önskas ridbilder. ;)



SV:

Jo får hålla tummarna hårt nu att han åtminstone visar mindre hälta imorgon.

För då är de på väg åt rätt håll, och då kanske de räcker med smärtstillande på hemma plan slippa fixa lastbil och åka iväg.

2011-05-14 @ 19:46:14
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Fia

Lycka till!



sv: Jaa, det kommer ingen ikon för att lägga upp biler..

2011-05-14 @ 19:56:37
URL: http://melfis.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0