kolla masken-dags.

idag ska jag göra kolla masken. :) är liiite svårt när hästarna går ute att få ihop minst 2 bajshögar :P är ju bäst att ta från 2 högar... men imorgon ska kalleman skos och då blir han inne några timmar så jag hoppas han ska klämma ur sig 2 högar :D

gott med nya dojjor också till busen. inte för att det är kris meeen. det är skönt med nytt fräscht :)


kalleballe 2007, första dagen ute efter 6 veckors boxvila.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda

Just det, det ska man göra med j xD

2011-05-11 @ 08:04:49
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Liz

Okej! Spännande! Min häst är igentligen också avlad för hoppning! Sammanträffande! Hoppas nästa tävling går bra! Håller tummarna!

2011-05-11 @ 10:34:54
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Vi kollade för några veckor sen och Moses var helt fri från maskar!! Så skönt! :)



Det går bra för mig och Moses! Vi har äntligen börjat komma igång på riktigt efter den hemska vintern!!



Vi tradar stållegeringar! hahah

2011-05-11 @ 12:06:51
URL: http://cathie.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0