kalle bingbong edition 2.

haha jag förstår verkligen inte var kalle får sin energi ifrån. verkligen alltså! igår så stod tömkörning på schemat och vi höll till på lilla utebanan. i början lydde han fint och skrittade och travade precis som jag ville. sen så helt plötsligt blev han jättebrallig :P kalle är ju lite sådär att han älskar uppmärksamhet så om det är människor runt omkring så är han helt övertygad om att alla kollar på honom! så då ska han visa alla sina tricks ;)

galopparbetet blev därför lite roligt för man fick vara beredd på att kalle skulle flyga iväg lite då och då. det var också en liiiiivsfarlig påse i hörnet som en tjej tog bort sen. dock var det hörnet livsfarligt hela passet sen :P

i slutet av passet jobbade vi öppna, sluta, skänkelvikning i trav. funkade super. och vi trampade också lite smått. duktiga häst! kalle älskar ju tömkörning :)

idag så ska vi trimma dressyr. vi måste vara fit for fight till lördagens msv-debut!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, älskar dina rubriker ;D



Svar. Åh, tack så jättemycket :)



Haha, men den sadeln han hade var en allround sadel tror jag, i vilket fall så suger den i hoppning :)

2011-05-24 @ 20:06:45
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0