joggpass.

igår blev det ett joggpass på utebanan igen för kalle och mig. jag är väääldigt försiktig nu när han varit halt och rider bara korta lätta pass hittills. är livrädd att han ska kännas ofräsch igen. gör ont i hjärtat på mig då :(

idag har jag tänkt att antingen tömköra eller rida en sväng i skogen i alla fall. :) bra med omväxling för min fining! :) ska jobba ikväll dessutom såååå tiden är knapp. inte kul att stressa :/

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Mikaela

Tycker det är bra att du är försiktig nu i början, onödigt att anstränga för hårt och riskera att han känns ofräsch igen. :)

2011-05-03 @ 20:26:54
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Tuva

Nawww, "gör ont i hjärtat" ;) <3



Bra att du är försiktig, håller med dig helt :D



Vgd?

2011-05-03 @ 23:45:13
URL: http://tuvat.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0