hur gör man???

öhmm... ska koppla in ett aggregat i hagen nu som går på solceller... men jag vet inte alls hur man gör för att koppla in det hhaha. alltså... jag vet inte ens hur man börjar, förutom att öppna kartongen...

ska försöka få ström på de 2 översta trådarna (har 3) . hur gör man då? :o

nån som är kunnigare än jag? :D


 
vet inte om det är ett sånt här men ett liknande säkert. :) bild lånad från google.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Alexandra

Sv: Jag fick bara en sån otrolig känsla ikroppen när ja lä'ste det där :) min häst betyder så mycke för mig!

Nej han hade inga kala fläckar förut, förutom skav efter täcket på bogarna. Men som du såg på bilen tappar han hår :S överallt, idag trillade det av i pannan på honom också och bakom öronen, och de är inte skabb för det är inte sårigt utan bara trillar av från ingenstans.. jätte skumt. Men vi ska avmaska honom en omgång till och se :)



Om två veckor ska vi åka till helsingborg och få honom genomgådd av en gubbe där, som samtidigt berättar vad han ska ha för skor för att bli rätt i kroppen :D ska bli så himla spännande!..



Så länge hästarna är unga i huvudet blir dom aldrig för gamla ;) Sen är det hur vi ser på våra djur som avgör hur deras liv kommer se ut!.. :D KRAM



2011-05-08 @ 14:02:49
URL: http://viggenochjag.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv; tack! :D nejnej, hon har varit under igångsättning nu i 2 veckor med massa skrittrundor och lite travarbete i ridhuste. Så vi körde ju inte ett hårt pass med markus, utan tog det i hennes takt :) Sedan är våra träningar bara 30 min långa, vilket inte blir särskilt påfrestande för henne :)

2011-05-08 @ 14:05:59
URL: http://puissance.blogg.se/
Postat av: Elin

Fy det värkar krångligt!



SV: ja men det är skoj att få såna ryck :D

eller aa.. när man har tillgång till häst iaf!



Fy det är inte så skoj :/ men vill känna att hästen är pigg och glad, framot osv även i lite äldre dagar!

2011-05-08 @ 16:18:51
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: jenny

hehe, sist jag mixtrade med ström till hagen så fick jag en sån jäkla stöt att jag lättade från marken :p



sv; vi red en LB:1 på timrå, det gick sådär men var riktigt roligt så nu det blir nog fler gånger!

2011-05-08 @ 19:10:13
URL: http://jav.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Javisst är det snyggt!? Tycker det är roligt med att man får bestämma passpoal & kantband själv :) Schabraket kostade 700:- men tycker det är värt då det är bra kvalité med :)



Haha jaa, Tombola är "Putte", vi kallar honom det ;P



Jag vet tyvärr inte hur sånna fungerar, men det borde väl finnas bruksanvisning eller?

2011-05-08 @ 20:23:04
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Javisst är det snyggt!? Tycker det är roligt med att man får bestämma passpoal & kantband själv :) Schabraket kostade 700:- men tycker det är värt då det är bra kvalité med :)



Haha jaa, Tombola är "Putte", vi kallar honom det ;P



Jag vet tyvärr inte hur sånna fungerar, men det borde väl finnas bruksanvisning eller?

2011-05-08 @ 20:23:32
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0