grubbel, grubbel.

jag har ju alltså funderat på att åka på meeting den 5-6 juni. dock inser jag nu att min ekonomi inte tillåter att åka på detta meeting men har istället funderat på att åka bara 1 dag!

tävlingen är 11 mil från mig, så det blir ju en liten resa förstås.

men nu grubblar jag över dels, ska jag åka 1 dag eller ska jag inte åka alls?
om jag åker 1 dag, vilken av dagarna ska jag välja?

vill gärna höra hur ni hade resonerat :) åker vi inte på denna tävlingen blir nog nästa tävling början av juli, och då åker vi på meeting.

dag 1 så rider jag isåfall LA:3 och MSV C:1 (msv c:1 har jag aldrig ridit)
dag 2 rider jag isåfall LA:4 och MSV C:2 (la:4 har jag aldrig ridit)

annat alternativ är ju också att åka 1 dag och bara rida 1 klass. men isåfall vet jag inte alls vilken klass jag ska välja :D

så jaa. vilken dag hade ni valt? :) och kanske först och främst, hade ni åkt över huvud taget? :D

jag grubblar och grubblar och kan behöva höra lite andra tankegångar ;) sista anmälningsdag idag kl.18 dessutom :/

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Anna S

Hm, svårt val. Extra jobbigt om anmälningstiden går ut idag också. Men vill du åka en dag så tycker jag att du ska göra det! :D Om du inte vet vilka program du vill rida så tänk efter vad det är som ingår i dom och vad ni är bra/mindre bra på. Rider du tex LA:4 och MsvC:2 blir det tex fyra stycken bakdelsvändningar. Rider på på lördagen slipper ni dom helt. Sen så tycker jag att MsvC:1 flyter på bättre än C2, men det är ju en smaksak. :)



(måste bara säga att det blir lite jobbigt med bilden i bakgrunden här i kommentarsfältet, blir svårt att se vad man skrivit. Men markerar man all text så syns det ju i och för sig)

2011-05-24 @ 12:02:56
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0