finasteee.

blev tömkörning av kallebus igår. körde utan inspänning och fy vad mycket bättre det går. kalle jobbar ju på så bra av sig själv. det blåste halv storm så många gånger hade jag luggen i hela ansiktet så jag inte såg nåt med kalle kämpade på ändå. söta hästen :)

idag är det TRÄNING för oss. ÄNTLIGEEEEN. som jag längtat. fått ställa in 2 senaste gångerna på grund av först sår och sen hälta... men nu är vi fit for fight igen :) förra gången fick vi också ställa in för kiropraktorn kom :P så de är 3 ggr vi fått ställa in tror jag... suck!

blir nog kandaret på träningen idag. nästa tävling vi har är ju DEBUTEN!! på msv c:2... usch vad nervös jag är redan ;)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Maaja'

Härligt ! :D

Lycka till på träningen ! .)



Tänkte bara säga att det är en superfin häst du har där också!

2011-05-18 @ 16:59:29
URL: http://tatchiet.blogg.se/
Postat av: Tuva

Vad roligt!! :D



Jättekul, tycker det går väldigt bra för er ;)

2011-05-18 @ 20:32:37
URL: http://tuvat.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0