tips och råd tack!

jag har ju alltså planerat att göra ett eget swarovskipannband till kandar eftersom det inte finns några som matchar mina förväntningar :P

jag har alltid varit helt inne på att ha enbart vanliga "vita" stenar men nu börjar jag funderade på om jag ska ha både vitt och någon annan färg... :) men isåfall vet jag inte alls vilken färg jag ska ta :D därför vill jag nu ta hjälp av er!

finns 3 alternativ:

1: enbart vita stenar.
2. enbart färgade stenar, isf: ange färg!
3. blandat vita och färgade stenar. isf: ange färg!

alla tips mottages tacksamt! vill inte ha rosa/lila/röd så de färgerna kan ni bortse ifrån. kalle är inte flicka, ihhi! jag har en svart och en grå kavaj om det spelar någon roll. lädret är svart och har silverspännen.

SÅ IN MED ERA TIPS NU TACK :)



bilder strass.com
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Tuva - Löwe Zeb <3

Jag har faktiskt ingen aning, nån ljusblå färg kanske? xD Haha, vet inte heller vilka färger du gillar och vad du har mest av i utrustnings-väg!



Vad hittar du på då?

2011-03-27 @ 11:34:21
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Mela

Jag blingade ju ett pannband med "strass", hade någon havsblå färg, ty "blue zircon 229". Väldigt snyggt, jag hade brunt löäder men borde vara snyggt på svart läder också. Jag kombinerade med vita stenar i ett trekantsmönster, riktigt läckert blev det :D



Tyvärr måste jag använt nåt dåligt lim för stenarna lossnade nästan direkt :(



Men inte nån för mörk färg, om du ska ha enfärgat, på Kalle som är så mörk i sig själv, det kommer inte synas så bra då. Men det är ju bara vad jag tycker ;)

2011-03-27 @ 12:26:59
URL: http://melfis.blogg.se/
Postat av: carro

Nån bronsfärg hade ju varit riktigt fint tror jag! Lite kopparaktigt typ :)



Har varit o kollat på lite ponnyhoppning i bergunda nu, kul att se massa söta ponnysar tycker jag :)

Verkar vara en jättebra anläggning över lag! Helt OK stall. Det lilla privatstallet var supermysigt tycker jag.. Tror det var 4 boxar där.. Så vi får väl se vad som händer! Vi står iaf. på kö! :D

2011-03-27 @ 13:14:43
URL: http://cherrybabe.blogg.se/
Postat av: Erika

Någon guldig färg kanske. :)

Och sen vita stenar, så svårt o välja.

Dom flesta färgerna var fina. :)



SV:

Ja, de var skönt att skoningen gick bra. :D

2011-03-27 @ 14:25:15
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: My

Jag hade matchat vita och svarta eller göra ett champange färgat som passar kalles färg :)

2011-03-27 @ 20:20:10
URL: http://sonntags.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0