lycka!

idag på förmiddagen var kalle och jag ute på en långtur i skogen tillsammans med pauline och brink. jättemysigt var det!! vädret var okej, inte toppenfint men helt okej rida-ut-i-skogen-väder :)

och jag blev så glaaad när jag såg vägarna i skogen! många vägar är helt snöfria nu och bara mjuka och härliga, eller i alla fall delar av vägarna så man kan trava och galoppera på den mjuka grusvägen! blev mycket trav och även en låååång galopp. kalle fick gå bakom brink i traven och galoppen och det gick väl sisådär, haha! kalle studsade och bockade och sprang på sidan och hade sig :p men vi höll oss bakom brink i alla fall, så det var ju bra att jag lyckades hålla honom i skick, haha! :D

äääälskade vår, du är så välkommen!! (dock hörde jag att det är risk för snö både idag och imorgon. jag spyr om det kommer snö hit nu när det har smält bort så bra...)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: jenny

snart packar jag och datte och kommer ner till er! här har vi sett enstaka fläckar barmark, men hela skogen är täckt av snö och is... och så kom det lite till idag. våren känns långt borta :(

2011-03-09 @ 15:57:32
URL: http://jav.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det lter underbart! Härligt att ni kunde komma ut!



Sv; Weee kul du gillar det, så svårt ibland att veta vad folk gillar att läsa utöver de dagliga sysslorna ;)

2011-03-09 @ 19:38:22
URL: http://nordsvenskaoden.blogg.se/
Postat av: linnea

Det är så himla härligt att snön är på väg bort nu!! Doch har vi inte så många snöfria stigar än, men det kommer väl!



Hehe Wille verkar gilla våren o busar lite lagom när jag rider ;) Björnpälsen börjar ramla av nu med ;)

2011-03-09 @ 20:06:03
URL: http://willspirit.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lyckades komma ut på en uteritt här om dagen, så underbart va det. Våra vägar är inte riktigt lika fina och isfria som era dock.

2011-03-09 @ 20:30:45
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0