invigning :)

idag tog kalle och jag en tur i skogen i det fina vädret! underbaaart! hittade en sträcka där det var varken snö eller is men däremot mjuk grusväg där vi både travade och galopperade. kalle var ju såååå lycklig :)

efteråt så red vi en stund på stora utebanan, första gången för året! SOM JAG LÄNGTAT!! kalle verkade också väldigt nöjd :) härligt!

kalle fick gå naken också för första gången detta året, men bara någon timme. men han var så nöjd över det ändå. finaste :)

nu ska jag ut och njuta mer av det fantastiska vädret vi har :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sanna

SV: Tack så mycket :) Han är en speciell hund!

2011-03-05 @ 12:32:17
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. ja, jag hade inte heller varit inne där på länge förut =)

2011-03-05 @ 13:23:24
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0