Godkväll. Jag har precis nattat hästarna. ...

dsc00667 (MMS)

Godkväll. Jag har precis nattat hästarna. Kalle tyckte det var gott med mat som vanligt. Jag är lite ledsen dock för ev blir klubbdressyren inställd pga för få anmälda.. Vill verkligen att den blir av!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

jo klart vi kan det , men jag jobbar så himla mycket just nu så jag måste ta mig tiden ! meeen nästa vecka är det rätt glest så då ska jag sätta igång med henne och den andre travaren jag ska börja rida (:

okejs det ska bli spännande opch följa er :D

2011-03-01 @ 23:24:50
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Haha ja man matar dom med möss :p Fast vi ger bara våra döda, frysta möss som man tinar upp. Hade nog inte klarat se dom äta levande :p



Nae, jag har ju visserligen bara sett honom på bild och film men hade som sagt aldrig kunnat gissa den åldern :D

2011-03-01 @ 23:29:33
URL: http://fritzzjavel.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0