GEKÅS!

nu när ni läser detta så är jag på väg till gekås (ullared) :) eller kanske till och med framme, och är väl och trängs med alla andra på hästavdelningen, hahah!

var en läsare som ville att jag skulle fotografera lite där också, så det ska jag försöka komma ihåg!! :)

det jag ska kolla på i första hand är enkla stigläder, sånna med t-spänne. och kandarstång :)

wei, wei! jag är taggad, men jag har tyvärr inte rustat mig med hälskydd och armbågsskydd hihi!


denna köptes en annan gång på gekås. dock är den spååårlöst försvunnen nu :D

(är det bara för mig de tidsinställda inlägget muppar?? den där "rutan" där man klickar i tid osv kommer inte upp. argh!!!!!)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla

Åh ullared är så roligt!! Finns en hästbutik strax över gekås i den lilla byn också. Där bruakr jag kika in när vi är där nere

2011-03-10 @ 09:54:10
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Erika

Gud va kul o åka till ullared. :D

Funderar också ppå att köpa såna stigläder med T-spännen. :)



Till syntet sadel vi har nu, för dom stiglädrerna jag har är i syntet.

men lite för tjock, så as sega o dra i.

så sitter man på, lär de bli en drag kamp med stiglädret. ;)



Så måste köpa nya innan jag rider.

Funderar på såna med T-spännen då.

2011-03-10 @ 17:53:32
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: My

Kul med ullared, ska ditt i sommar i samband med falsterbo, så vi åker alltid på shopping roadtrip :)

2011-03-10 @ 20:31:49
URL: http://sonntags.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0