andra tävlingsplaner!!

ja, nu fick vi ju ändra om i tävlingskalendern på grund av karenstiden på tävlingen. mindre kul men vad kan man göra? hoppas nu att såret läker fint så :)

så alltså blir det INGEN tävling den 27 mars, blir heller ingen träning för oss den 23 mars då kalle går på pencillin nu och får under den perioden inte ansträngas så mycket. så känns liiite taskigt med en timme dressyrträning direkt efteråt. väldigt tråkigt förstås!

vi kommer starta en klubbdressyr den 3 april, hoppas på roliga klasser :) OCH att den inte blir inställd förstås...

vår "riktiga" dressyrdebut för året blir nu i stället en riiiiktig utmaning! vi kommer nämligen börja året med att starta regionalt! och vi har aldrig tävlat regionalt innan ;) dessutom gissar jag att klasserna kommer vara högre än våra normala, kanske MSV C:2 som vi red på programridningen! hoppas propositionen kommer ut snart så vi kan anmäla oss :) jag är taggad !!! :) det är den 17 april i alla fall.

innan dess kommer vi dock åka till samma ställe och tävla helgen innan. då blir det hoppning med stilbedömning på lokal nivå, 80 cm. kalle och jag har ju bara tävlat klubbhoppningar nu på sistone så 80 cm får räcka för oss! :) men det ska bli väldigt kul även om vi kanske inte får höga stilbedömningspoäng ;)

sedan ska vi tävla den 24 april också. då blir det lokal dressyr, LB:3 och LA:3!

så framöver har vi tävlingar:
3 april
9 april
17 april
24 april!
(alla helger i april med andra ord :P )

rooooligt :D

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Olivia Gustavsson

jätte söt bild! Och lycka till på alla tävlingar! :)

2011-03-19 @ 14:50:18
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: My

Det är så kul nu när man kan börja planera tävlings terminen :) Jag rider min första start den 27 mars sen siktar jag mot att rida reginalt senare i vår, hinner inte fixa licenserna så får rida en del lokala först. :)

2011-03-19 @ 19:37:15
URL: http://sonntags.blogg.se/
Postat av: Helena

Gud vad roligt :D lycka till! :D

2011-03-20 @ 21:28:20
URL: http://travgalen.se
Postat av: Sanna

Älskar denna bild :)

2011-03-21 @ 07:50:35
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0