transport utan ramp?

vad anser ni om det? har ni kört med det nån gång? jag körde med det första gången igår. att gå in var inga problem, konstigt nog men det läskiga tyckte jag var när hästen skulle UT ur transporten och det inte fanns någon ramp. men det är säkert en vanesak, men jag tyckte de var döläskigt :P
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla

Aldrig sett i verkligheten men hört att många hästar gillar att gå in i de utan ramp. Men tycker själv att det borde vara läskigt att backa ut.



Sv: Ja precis. Brukar ta in om ovädret blir kraftigt men det är ju inte säkert heller :/

2011-06-09 @ 13:59:36
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: kajsa

Lastar alltid med ramp :)

2011-06-09 @ 22:12:30
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: emma

Många hästar föredrar att gå in utan ramp, men dom ska ALDRIG gå ut utan ramp

2011-06-12 @ 13:43:12

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0