spännande träning!

ikväll har jag ju egentligen dressyrträning med kalle. men som ni vet så är ju kalle dålig och jag har sökt förgääääves att hitta någon reserv. men icke! jeanetta och jag delar på träningarna, och denna gången kunde jag men har ingen häst och hon kan inte men har häst. så vi gjorde helt enkelt en deal :P
jag rider därför på träningen imorgon men kommer rida citrin. blir spännande, var väääldigt längesen jag red honom ordentligt nu ;)
så imon är det träning kl. 20 till 21. lite kul ska det allt bli :D kalle och citrin är ju som natt och dag :P
kalleballe och citronen.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: jenny

Spännande!

2011-06-01 @ 16:42:31
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0