questions & answers.

det blev inte många frågor i frågestunden, kom igen nu :P nästa gång får ni skärpa er :)

tack ni som faktiskt ställde frågor hihih.

här kommer frågorna och svaren i alla fall!

1. hur gammal var du när du fick/köpte din egna häst.

Jag har inte haft någon egen häst på det viset ännu. Kalle är min foderhäst sedan 4 år tillbaka. Har haft foderhästar tidigare också och den första var Diego som jag hämtade 2000. Hade också islandshästen Tvistur som min egen mellan 1998 och 2002. Jag skötte då ALLT med honom men jag betalade inget...

 
2. vilket märke på ridbyxor tycker du är bäst.

Oj, svår fråga. Jag är inte sådär märkesnördig direkt och köper lite olika för varje gång :) Men helskodda gillar jag bäst!!

3. Hur lång är du?

Jag är 173 cm lång :)

4. Kalles mankhöjd?

Kalle är 168cm hög i mankhöjd!

5. Bästa minnet med Kalle (förutom då du hämtade han :p)?

Mitt allra bästa minne med Kalle var min födelsedag 2009 då vi flyttade till nuvarande stallet. Kalle hade varit lite deprimerad ett tag och att se livsglädjen och lyckan i hans ögon när han fick sträcka ut i galopp i en stor hage med en kompis är oslagbar!

6. Vad är det bästa med Kalle?

Det allra bästa med Kalle är att han är så himla positiv. Han har sådan arbetsvilja och livsglädje som jag sett hos få andra hästar. Det som också gör honom speciell är att han är som ett lotteri; du vet aldrig vad du får för han kan skifta massor från dag till dag i ridningen :)

7. Något ni har gjort som ni är extra stolta över?

Jag är stolt över typ allt vi gjort. Men att vi vågade ställa upp i MSV C på en programridning för en regional domare anordnad av smålands ridsportförbund är jag väldigt nöjd och stolt över. Kalle gör mig stolt varje dag, han är min prins, min ögonsten.
8. Vad vill du helst jobba med? :) Visst var du väl färdigpluggad nu?

Oj jag har ju precis avslutat en utbildning i logistik. Jag skulle helst jobba på något tillverkande företag med exempelvis inköp eller kanske lite marknadsföring. Trivs också toppen på mitt sommarjobb där jag kalkylerar och registrerar ordrar :) Sen vill jag ju förstås jobba med hästar hihi!

bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0